.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت ابتكار عمل بسيج براي جامعه اسلامي

فرمانده سپاه گيلان گفت: نيروهاي بسيجي براي اسلامي كردن جامعه ابتكار عمل داشته باشند.

 هامون محمدي در جمع زنان بسيجي رشت با اشاره به فرا رسيدن ماه مبارك رمضان، عمق بخشي و اسلامي كردن جامعه را از محوري‌ترين ماموريت‌هاي بسيج در جامعه خواند.

وي اظهار داشت: بازيگران سياسي در دنيا به دنبال تبديل ارزش‌هاي جامعه به ضد ارزش‌ها هستند به طوري كه اين امر يكي ازاهداف دشمنان نظام اسلامي به شمار مي‌رود.

فرمانده سپاه گيلان با بيان اينكه بسيج در اين حوزه و ديگر حوزه‌ها به مقابله با دشمنان پرداخته و با تفكر انقلابي براي اسلامي كردن جامعه گام بر مي‌دارد، افزود: اين همان هنر جنگ نرم است كه دشمن به شدت براي آن سرمايه‌گذاري كرده است.
اين مسئول به حضور زنان مسلمان در اجتماع با رعايت موازين شرعي اشاره كرد و گفت: اين امر از نتايج تفكر اعتقادي بسيجيان نشات مي‌گيرد.
محمدي بر ضرورت ابتكار عمل نيروهاي بسيجي براي اسلامي كردن جامعه تاكيد كرد و ابراز داشت: تفكر صهيونيسم بر اين پايه بنا نهاده شده تا با سرمايه‌گذاري روي نقاط ضعف اسلام آنها را بپروراند و موجب انحراف مردم از دين شود.
وي با بيان اينكه استكبار سال‌ها كوشيده تا ثابت كند كه اسلام نمي‌تواند حكومت‌گرداني كند، بيان داشت: هرگز استكبار را دست كم نگيريم زيرا او همواره در حال تحليل بسياري از توطئه‌هاست.
فرمانده سپاه گيلان خاطرنشان كرد: گيلان در فصل تعطيلي زير بمباران فرهنگي مسافران قرار مي‌گيرد كه اين وضعيت فرهنگ حجاب و عفاف را بحراني مي‌كند.
اين مسئول تمام هنجارشكني‌ها در جامعه را مربوط به تفكرات سياسي حاكم بر جهان دانست و اظهار داشت: افراد عادي نمي‌توانند تصور كنند كه آنچه را مورد توجه و علاقه استكبار است انجام ندهند.
محمدي با تصريح بر اينكه در حوزه اطلاع‌رساني به مردم درباره توطئه‌هاي دشمن تاكنون ضعيف عمل كرده‌ايم، ادامه داد: بسيج با توسعه و گسترش فرهنگ اسلامي براي اسلامي كردن جامعه تلاش كند.
وي با تاكيد بر اينكه بايد در تمام حوزه‌ها بسيجيان نخبه ورود كنند، اضافه كرد: بسيج بايد از لحاظ بنيان‌هاي فكري بر جامعه اثرگذار باشد تا در دراز مدت به صورت يك فرهنگ پايدار بيرون آيد.
فرمانده سپاه گيلان 70 درصد از بدحجابي‌هاي اجتماعي را از طرف خانواده‌هاي كارمندان دولت دانست و متذكر شد: اگر حداقل كارمندان دستگاه‌هاي مختلف خانواده‌هاي خود را در اين راستا توجيه كنند آمار بدحجابي كاهش مي‌يابد.
اين مسئول ادامه داد: بايد در دستگاه‌ها و نهادهاي مختلف مديران كارآمد و اسلامي روي كار بيايند تا وضعيت فرهنگي جامعه كنترل شود.
محمدي نصب ماهواره‌ها در منازل بدون كنترل والدين را خطري جدي براي جوانان دانست و يادآور شد: امروزه رسانه‌هاي قدرتمند به رهبري صهيونيست‌ها هدايت مي‌شوند تا جهان را به سمتي كه خود در نظر دارند پيش ببرند.
وي به تغيير ظاهر برخي از پسران جوان و نوجوان در جامعه اشاره كرد و اذعان داشت: اين موضوع همان تاثيرات سوء است كه دشمن بر اذهان جوانان ما گذاشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.